Donderdag 15 Oktober 2015

Die saligheids-boodskap en die belangrikheid van DIE OPSTANDING

Wanneer die evangelie gedeel word verwag ons ten minste dat die hoorders verstaan waaroor die evangelie gaan en ook dat die antwoord gegee word op watter voorwaardes iemand moet nakom om saligheid te ontvang. (1)  Ten eerste moet die hoop op saligheid gepreek word, en (2) Tweedens moet vir hulle vertel word wat die voorwaardes is wat nagekom moet word om hierdie saligheid te ontvang (http://warechristene.blogspot.co.nz/2013/01/evangelie-verkondiging.html)Baie Christene kwyn weg van evangelie-prediking omdat hulle nie altyd weet hoe om hierdie dinge aan mense te verduidelik nie. Somtyds neem iemand juis nie die evangelie aan nie omdat hy nie regtig verstaan waaroor dit gaan nie! Ons moet self verstaan waaroor die evangelie gaan voor ons dit aan ander kan preek.  Dit baat bv. nie altyd wanneer daar slegs ge-evangeliseer word dat hulle in Hom moet glo en dat Hy vir hulle sondes gesterf het nie, want daar moet ook aan hulle verduidelik word wat dit beteken om in Hom te glo en hoekom hulle in Hom moet glo of hoekom Hy vir hulle sondes gesterf het.  As ons nalaat om sekere waarhede te verkondig soos die feit dat ons eendag deur Hom geoordeel sal word en dat Hy die mag het om sondes te vergewe asook die mag het om ons te laat opstaan tot lewe eendag, dan kan ons nie verwag dat die hoorder verstaan waaroor die evangelie gaan nie.  ------------------------------------------------------------------------------------------------------------Die ander rede waarom Christene somtyds vermy om die evangelie te deel, is omdat die waarheid deur baie gesien word soos dwaasheid. Hulle is m.a.w. skaam om oor die OPSTANDING te praat, want dit klink soos dwaasheid vir baie. Ons kan nie hierdie belangrike details soos Christus se opstanding uit die dode, die belofte van die Heilige Gees, ons HOOP OP OPSTANDING deur Hom, die komende oordeel of die feit dat daar geen saligheid is in enige iemand anders nie ens. weglaat uit evangelie-prediking omdat ons skaam is daarvoor nie! (Rom. 1:16).  Evangelie-prediking moet ten minste vir mense die waarheid gee en hulle laat verstaan wie Christus Jesus regtig is en hoekom Sy opstanding uit die dode so belangrik was. Christene bly baiemaal stil omdat hulle nie verdrukking wil ly ter wille van die waarheid nie (1 Pet. 4:16; 2 Tim. 1:8,12; 2:15) (Mark. 8:38 - "Want elkeen wat hom vir My en my woorde skaam in hierdie owerspelige en sondige geslag, vir hom sal die Seun van die mens Hom ook skaam wanneer Hy kom in die heerlikheid van sy Vader met die heilige engele").  En sommige dink dat die manier hoe hulle hierdie verdrukking a.g.v. die waarheid kan vryspring, is om die evangelie-boodskap te verdraai sodat dit meer aanloklik is, net soos baie detail in advertensies verdraai word om die koper sover te beweeg om dit te koop.  Paulus het egter streng gewaarsku teen sulke mense (Rom 16:17,18). Om mense op so 'n manier te beweeg om die evangelie aan te neem, is soos om iemand om te koop. Sommige kom wel op so 'n manier "tot bekering", maar het 'n valse hoop of het nie sekerheid nie omdat hulle in die eerste plek nie die saligheidsboodskap werklik verstaan het nie; en dan wanneer hulle later van die waarheid van komende oordeel of die belangrikheid van gehoorsaamheid aan die Here ens. hoor, neem hulle dit nie ernstig op nie... 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Die belofte van 'n "opstanding" was lank reeds tevore deur die profete voorspel (Jes. 26:19). Jesus het self ook getuig van hierdie opstanding en verskeie male verwys na hoe Hy die wat in Hom glo, sal opwek in die laaste dag! (Joh. 11:25; 6:44...).
_________________________________________________________________________________

GEDAGTE:

In die OPSTANDING sal Christus lewend maak wie Hy wil (Joh. 5:21-30; Openb. 1:18), want die Vader het die oordeel aan Hom oorgegee (Joh. 5:22) - Hy het die sleutels van die doderyk en van die dood (Openb. 1:18).  Jesus het self verklaar dat nie almal sal opstaan tot lewe nie.  Hy het gese dat die wat goed gedoen het sal opstaan tot lewe, maar die wat kwaad gedoen het, sal opstaan tot veroordeling.  Die wat nie in Hom glo nie, sal nie deur Hom opgewek word tot lewe nie. Daar is bepaalde voorwaardes wat moet nagekom word voor iemand die hoop op hierdie saligheid verkry. Christus Jesus is die opstanding en die lewe! (Joh. 11:25) - wie in Hom glo, sal lewe al het hy ook gesterwe... Hierdie "opstanding tot lewe" is dus iets wat spesifiek aan die kinders van die Here belowe word en is daarom 'n baie belangrike deel van Evangelie-prediking.  Die dissipels het baie vervolging verduur juis omdat hulle die opstanding verkondig het, en dit is ook juis om daardie rede wat baie nie die evangelie aangeneem het nie want hulle het die prediking van opstanding gesien soos dwaasheid (Hand. 4:2; 17:18,32; 24:15; 26:23; 1 Kor. 15:12...).  As Christus nie opgestaan het uit die dode nie, dan maak ons geloof nie baie sin nie, want hoe kan jy jou hoop plaas op iemand wat jou moet opwek uit die dode as hyself nie lewendig is nie?  En hoe kan jy hoop in 'n opstanding tot lewe as jy nie glo in die Een wat jou gaan opwek nie? Die wat die opstanding tot lewe ontvang (die ewige lewe ontvang), oor hulle het die tweede dood geen mag nie. (...Die term "tweede dood" is 'n term wat gebruik word vir "ewige oordeel"  - Openb. 20:14 - wanneer die dood en doderyk in die poel van vuur gewerp word...). Net soos die Vader die dode opwek en lewend maak (Joh. 5:21), so het Christus die mag oor die dood verkry om die wat aan Hom behoort op te wek tot lewe (1 Kor. 15:21-23), en Hy sal lewend maak WIE HY WIL (Joh. 5:21). Die oordeel is in Sy hand oorgegee. En natuurlik "ELKEEN IN SY EIE ORDE"  - in orde was Christus die eersteling uit die dode (Hand. 2:31), daarna die wat aan Hom behoort by Sy koms... (1 Kor. 15:23). 

(Rom 14:9)  Want hiervoor het Christus ook gesterwe en opgestaan en weer lewend geword, om oor dode sowel as lewende te heers.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking

Let wel: Slegs 'n lid van hierdie blog mag 'n opmerking plaas.